Laatste dag in Nationaal Park

8 augustus 2019 - Dong Hoi, Vietnam

Vanmorgen, nadat we heerlijk hadden kunnen uitslapen, hebben we het vooral lekker rustig aan gedaan. De bus kwam ons pas om 12:45 ophalen, dus hebben we heerlijk gezwommen en gelezen.

De bus bracht ons naar een restaurant waar we opnieuw een echt Vietnamese maaltijd kregen. Roos is echt helemaal klaar met het rijst en alles wat erbij komt. Terwijl Koen en ik zelfs met noodles ontbijten 😁

Na de lunch zijn we per boot de Phong Nha grot gaan bezoeken. Koen was wel een beetje klaar met de grotten, snap ik wel, maar ik vind het echt wonderbaarlijk om te zien. Zulke prachtige vormen en kleuren die in miljoenen jaren zijn ontstaan.

Om half vijf kwamen we in het pension aan. Lekker basic, maar gewoon goed. We hebben even siësta gehouden in de airco... heerlijk, want het is hier echt snikheet. Voor avondeten hebben we de dichtstbijzijnde pizzeria gezocht. Een heerlijke pizza was het!

In een echt on-Vietnamees leuk cafeetje hebben we nog even lekker wat gedronken. En nu liggen we al weer lekker op de kamer om zo te gaan slapen. De dagen gaan snel en de hitte en indrukken zijn vermoeiend.... morgenochtend komt de taxi om 07.15 uur, want de trein vertrekt om 08.00 uur richting Hue, de keizerstad!

1. Joyce Nij Bijvank:
    8 augustus 2019
    Weer leuke foto's; fijn dat jullie een x lekker hebben uitgeslapen 😄 en roos nog even volhouden, voordat je het weet zit je hier weer achter de bbq😉
  2. Ria Roest:
    8 augustus 2019
    De pizza vond je toch wel lekker, Roos? Fijn voor jullie zo’n rustig dagje en Koen, wij hebben hier geen grotten, nog even afzien en dan ben je weer in Holland. Oma